Actes 150 Anys

Previsió del Temps

Radars Catalunya


Radars de Catalunya

Dilluns que ve començaran les obres per renovar el clavegueram al carrer Nou i al Metge Planas PDF Imprimeix Correu electrònic
Escrit per PL Manresa   
dimarts, 3 de juliol de 2012 21:47

Les obres, que afectaran la mobilitat de la zona, tenen una durada prevista de sis setmanes.

La secció de Manteniment de la Via Pública de l’Ajuntament de Manresa comunica que el proper dilluns, 9 de juliol, s’iniciaran els treballs de renovació de la xarxa de clavegueram del carrer Metge Planas i del carrer Nou (entre els carrers Metge Planas i Sant Miquel). La durada prevista d’aquestes obres és d’unes sis setmanes.

Les afectacions a la mobilitat seran les següents:

 

  • Es tallarà al trànsit de vehicles el carrer Metge Planas i el carrer Nou (entre els carrers de la Canal i Sant Miquel). 
  • Els vehicles que accedeixin al carrer Nou des de la Muralla del Carme es desviaran pel carrer de la Canal en direcció a carrers del Born i Sant Domènec.
  • Els vehicles autoritzats accediran i sortiran al tram del carrer Nou, entre carrers de la Canal i Metge Planas, des del carrer de la Canal. També aquests vehicles accediran i sortiran del carrer Pedregar i la plaça Pedregar per la plaça del Carme.
  • Es mantindrà un itinerari protegit i senyalitzat per a vianants dins l’àmbit de les obres.